svenssonsofias.blogg.se

new jeans!

Kategori: Dagbok, New in

Hej på er! 
Ligger i soffan framför tvn med ben&jerry, förstår verkligen inte hur jag ska lyckas vara nyttig... Aa anyway, idag har jag hunnit med en hel del faktiskt, men ändå ingenting. Jag har vart hos Frida, jag har tvättat, jag har vart iväg och dansat, och jag har även vart en snabbis i nordstan! Fick med mig ett par jeans och några söta ringar från gina tricot! Ringarna får ni se någon annan dag men jeansen ser ni på bilden nedan, det var halva priset så dom kostade bara 200kr. 
 
 
Nu ska jag ta gå och lägga mig, måste upp extra tidigt imorn då jag måste duscha! Seeeegt. Får se vad veckan har att erbjuda, vi ska iaf till liseberg med klassen på fredag, det blir nog kul hoppas jag! 
Vi hörs imorgon, pusshejjj! /S
Kommentera inlägget här: