svenssonsofias.blogg.se

Plugga, städa, tvätta

Kategori: Dagbok

Hejsan på er!
Kom hem för en stund sen, slutade faktiskt 14.30 istället för 16.00 idag så dagen vart inte lika jobbig som den egentligen skulle. Just nu sitter jag och grejar lite med skoldatorn som jag nu äntligen fixat, det tog ett tag innan jag fick inloggningen och när jag väl hade fått det så funkade det inte osv. Nu är det dock fixat så har en egen dator nu, vilket betyder att jag kommer börja blogga lite bättre. Kanske inte nu i början dock för jag måste lära mig tangentbordet innan, det går så segt att skriva när det är en ny dator.
Idag är planerna att jag ska plugga massa, städa rummet och tvätta! Får alltid tvätta min tvätt själv då jag har den utspridd på golvet istället för i tvättkorgen, så får helt enkelt skylla mig själv, haha. Tänkte även ta och göra lite roligare inlägg idag, "dagboksinlägg" kan ju bli lite tråkigt.
Í brist på bild bjuder jag på en jag tog med webbkameran!
Hörs senare, pusshej! /S
 
Kommentera inlägget här: