svenssonsofias.blogg.se

plugg, plugg & mer plugg

Kategori: Dagbok

Hallå finisar!
Sitter framför tvn just nu, sjukt trött idag med men funderar på att plugga lite, börjar komma ikapp i matten faktiskt! Har dock tid på mig då de har flyttat provet så det är vecka 39 istället för nästa vecka. Har även lite annat jag måste plugga så jag inte kommer efter.
Min mobil har även kommit, lämnade ju in den på lagning för någon vecka sen. Kan tyvärr inte hämta den idag då pappa inte orkar åka och hämta den idag, får lite smått panik då jag verkligen behöver den! Kan knappt smsa med lånemobilen jag har nu, och facebook, instagram, snapchat kan jag inte kolla överhuvudtaget. Tur då att fb och insta går att kolla på datorn!
Idag hade vi valdebatt i skolan, en från varje av de större partierna var där och debatterade då det är skolval imorgon. Det var lite intressant men har dock fortfarande ingen aning om vad jag ska "rösta" på så får googla lite mer om vad alla står för.
Har väl inte så jättemycket mer att skriva men vi hörs senare, Puss&kram / S

Svampbob<333
Kommentera inlägget här: