svenssonsofias.blogg.se

lämnade in min mobil på lagning. Igen.

Kategori: Dagbok

Hallå på er!
Sorry för lite dålig uppdatering idag men har´inte haft tid faktiskt. Slutade lite tidigare idag, 15.10 istället för 15.30, fick dock springa till bussen som gick 15.20. Direkt när jag kom hem drog jag till Trollhättan och skulle hämta min mobil som vart på verkstaden, stod väl i en timmas kö innan jag fick den och sen när jag väl fått den och vi gått ur kön och var påväg till parkeringen så märkte jag att internet inte funkade. Då var det alltså fel på internet så fick skicka iväg den igen!! Blir så himla irriterad! Fick dock igång min gamla iphone så för tillfället har jag den till min mobil kommer tillbaka igen.kommer la ta runt två veckor... Kom därför hem ganska sent, så nu har jag ätit mat och laddat ner massa appar på min iphone, har dock inga kontakter på den så det är ju lite segt. Menmen, ska väl inte klaga, bättre med min gamla iphone än lånemobilen jag hade innan, den kunde man inte göra ett skit på.
 
Anyway, imorn blir det nog inte jättemycket uppdaterat då heller.. Ska ju nämligen till Liseberg med niorna på skolan, kommer hem sent imorn kväll skulle jag väl gissa på. Kommer kanske upp ett inlägg då, och möjligtvis ett mobilinlägg.
Nu ska jag ta och äta lite glass och mysa framför tvn!
Hörs imorn! God natt!
 

KOMMENTARER:

  • isabella säger:
    2014-09-15 | 17:23:54
    Bloggadress: http://isabellans.blogg.se

    åh vad tråkigt, hoppas du får tillbaka telefonen snabbt!

Kommentera inlägget här: