svenssonsofias.blogg.se

Idag, veckans planer | Sims 4!

Kategori: Dagbok

Godmorgon på er! 
Vaknade precis, är fortfarande sjuk men det börjar bli bättre nu så det får bli skolan imorn. Kommer ha missat en hel del nu, men det får jag se till att ta ikapp! 
Har inte så jättemycket planerat denna veckan faktiskt, men på lördag ska jag gå på min bästa kompis konfirmation. Måste även upp till göteborg typ imorn för att köpa något fint till henne, får se om jag har nån som vill hänga med, lite tråkigt att vara där själv. 
 
Annars då... Har kikat runt lite på höstjackor, hittade en på jc som jag tänkte köpa men ångra mig sen.. Får se om jag köper den nån annan dag eller om jag köper en annan jacka! Funderar på om jag ska köpa en skinnjacka eller om jag ska köpa någon annan jacka, det återstår att se helt enkelt.  Tänkte faktiskt göra ett collage med snygga höstjackor som kommer upp senare idag! Finns så mycket fint! 
 
Nu ska jag ta och äta något och sätta på sims! Ni har väl förresten inte glömt av att sims 4 släpps imorn!? Vill så sjukt gärna köpa det men vet inte om jag har pengar till det. Ingenting jag prioriterar just nu men kommer nog köpa det nån gång iår iaf, sån sims-nörd som jag är haha! 
 
 
Kommentera inlägget här: