svenssonsofias.blogg.se

Hello autumn....

Kategori: Dagbok

Ja, nu är det officiellt höst. Sommaren är över, skolan har börjat på riktigt och det är kallt & regnigt. Jag gillar inte hösten alls, det enda man känner på hösten är ångest över att sommaren är slut och hur långt det är till nästa sommar. Iår tänkte jag dock se hösten lite positivare, jag ska vara så positiv som möjligt. Det finns ju faktiskt en hel del bra med hösten, hur mysigt är det inte att sitta framför tvn med tända ljus och något gott att äta till? Eller hur mysigt är det inte att ta ett varmt långt bad i badkaret med tända ljus på sidan? Sen finns det så sjukt mycket fina outfits man kan ha på sig på hösten och alla bra tv-program börjar!
 
Denna hösten ska jag även börja träna. Jag ska försöka vara så nyttig jag bara kan och verkligen ta tag i träningen! Kommer nog blogga en hel del om det, tror jag.. Tänkte göra ett collage med snygga träningskläder någon dag oxå, man blir så motiverad om man har snygga träningskläder!
 
/S
 
Kommentera inlägget här: